only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

King of pop

Publicerad 2009-06-26 14:36:18 i Allmänt,

Michael Jackson död, fick ett sms inatt från Joel att popkungen dött. Jag var så trött när jag läste meddelandet att jag inte förstod vad jag läste riktigt sen har jag typ drömt om det om och om känns det som.
Sorgligt men sant, jag var inte något jättefan men visst har han gjort mycket bra allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela