only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

halvberusad onsdag..

Publicerad 2009-05-27 22:49:57 i Allmänt,

Idag efter jobbet skulle jag och en gammal jobbarkompis gå och fika, men när hon ringde frågade hon om en öl vore bättre och jaaa självklart mycket trevligare och godare!

Så vi gick till tranquilo, jättemysigt place vid kungsportsplatsen. Och när man ätit en sushilunch vid tolv tiden och en risifrutti vid tre så är det ju vettigt att slänga i sig någon slags mat mot kvällningen men det blev några öl och lite nachos istället så efter bara den första blev jag lite smått halvberusad, sån berusning som försvinner efter 10min men ändå sitter den tyngre känslan kvar, om någon förstår hur jag menar...?? jag behöver då äta innan jag tar det minsta lilla alkohol iaf, men men det var en superlyckad kväll iaf!

Lina är så himla rolig och mysig hela hon! blev inga kort knäppta för vi babbla så mycket att jag inte ens tänkte på det. Hoppas på fler såna spontankvällar, för guu så härligt det är!
Nu måste jag packa lite, jag ska ju till byn imorgon=) Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela