only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Joel packar och jag bloggar, rätt gött faktiskt!

Publicerad 2009-11-26 23:47:06 i Allmänt,


Nu är det inte mycket kvar!
Det går inte att röra sig här hemma, det är tokmycket saker
precis överallt!! hur mycket grejer har man egentligen? det tar
lixom aldrig slut. Och källaren var helt fruktansvärt, trodde
det skulle gå på en kvart att kolla igenom vad som skulle slängas
o så men njaa, det tog lite längre tid än en kvart kan man säga.

Nu sitter jag o bloggar o kollar på när Joel packar=) det var mycket
roligare... sikken bitch jag e! jag har faktiskt packat innan han kom
hem o så finns det faktiskt inte så mycket jag kan göra just nu iaf.
Fan vad detta ska bli roligt! sista natten i pissettan=)
Gonatt♥

Kommentarer

Postat av: Kariin

Publicerad 2009-11-28 17:23:33

Kuuuul med massa flytta!

jag vill med till GBG!

när jag e klar i skolan kommer jag tillbaka till götet! Hoppas de blir bra i nya lyan! Kankse kommer förbi i morgon om jag får? Puss puss puss puss!

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-11-28 21:54:23

bra att du vill flytta tebax=) det gillar vi!

Jag åker hem till avesta imorgon, hem till familjen o sen gå på en jobbig begravning=( så du får komma o hälsa på en annan dag, puss på re!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela