only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Ge och ta

Publicerad 2009-10-31 13:48:05 i Allmänt,

Joel kollar på fotboll,,, åh det är så tråkigt. Vad ska jag göra då?
När vi flyttar kan jag åtminstonde gå in i ett annat rum o slippa lyssna
på eländet=) kan helt enkelt inte bli intresserad av fotboll, endast när
sverige spelar men arsenal o bla bla snaaaark!
Funderar på att ta en promenad, skulle behöva handla lite tills ikväll,
Vi ska äta kött ikväll, som jag längtar! det var längesen nu, och innan,
när matchen e slut ska vi iaf kolla på romantisk komedi film.. Det är nog
inte Joels favvo sysselsättning så vi ger o tar verkligen, det är ju bra!

Kanske ska ta med kameran och ta lite fina höstbilder på min lilla promenix,
Ha en skön Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela