only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Julnörd... en underbar egenskap

Publicerad 2009-10-30 21:11:35 i Allmänt,

Fick dock reda på att mamsen är tvungen att jobba

över jul... och pappsen vet inte än om han oxå måste jobba,

trist trist men det finns ju fler dagar än julafton att fira jul...

Jag kommer nog alltid vara en riktig julNörd! sån e jag bara helt

enkelt, det finns något speciellt över hela december månad, and

I just Love it!!!!

När vi får barn ska jag försöka göra allt för att dom ska få

lika underbara jular som jag har haft/har

Nostalgi bruttan det är jag det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela