only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

snart frisk... hoppas jag!!

Publicerad 2010-08-29 17:02:28 i TV, Foto, Film & Musik,

Börjar äntligen piggna till!! Fy fan vilken hemsk vecka detta varit.
Jag vågar inte hoppas på för mycket då jag i fredags oxå tyckte jag mådde bra
men det hela vände o kom tillbaka.... Men hoppas hoppas...

Det har varit vääldigt tyst härinne, jag har inte orkat.. Men tack för alla fina
kommentarer ♥
Har så otroligt fin familj o vänner som ställer upp på en när man e ynklig =)
Igår var fina Malin här och fick mig att känna mig mycket piggare. Och fina
Mari skickade hit jättegod soppa i veckan =) Och min älskade Joel vad du har fått
stå ut denna veckan, Love you!!

Har inte ork att skriva så mycket mer, visar lite trailers på filmtips istället!
Har ju typ inte gjort annat än att kollat på film o sovit...








Kommentarer

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2010-08-29 22:10:27

Så skönt att du är bättre.

Vi är hemma igen efter kul helg i Stockholm. Fredag var vi hos Gudrun o Olle,sov där. Lördag var vi på Tuvas dop o Camillas o Jonas bröllop. Mycket trevligt, synd att ni inte var med.

Ha det bra o sköt om dig.

kram

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-08-30 09:00:35

Vi tänker på Dig!!

Mor o Far

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-08-30 15:13:55

Kul att du känner dig bättre:) Här sitter jag & planerar, hmmm, när ska man åka för att träffa bästaste syster???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela