only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

poff

Publicerad 2010-12-27 21:40:44 i Allmänt,

Jahapp då var man hemma igen!
Åkte från avesta tidigt imorse och stack till jobbet med en gång,
har varit helt trasig idag och mest velat åkt hem till mamma o pappa
igen =(... Känns som att tiden går fortare o fortare ju äldre man blir,
kan inte fatta att julen är över, den bästa tiden på hela året och den
går så fort förbi så man hinner knappt blinka. All dess förberedelse
innan, all stress o spänning bara poff.. så är det över..

Men, jag har haft en underbar jul!! Träffat min fina familj och ätit
alldeles för mycket maaat, fått otroligt fina klappar och träffat riktiga
tomten som kom med häst o släde ♥ kunde inte ha blivit bättre! Eller ja,
om min Joel hade varit där så hade det ju såklart varit ännu mysigare
men han har ju träffat sin fina familj och så länge det inte finns barn med
i leken så kan man ju fira på varsitt håll. Vi firade ju kvällen innan vi åkte
hem och det var ju lika mysigt det.

Bjussar tyvär inte på några bilder förrän imorgon för nu ska här sovas så
jag orkar med att jobba. Och så har jag ju tagit miljaders bilder så jag måste
få över dom till datan oxå.

Hoppas ni oxå har haft en fantastisk jul!
Kraam/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela