only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Nytt

Publicerad 2010-02-28 21:41:04 i Allmänt,

Vi åkte till backaplan idag för att äntligen handla tapeter!
Men kunde inte bestämma oss vad vi ville ha av alla miljarders tapeter!
så vi har bestämt oss för att måla sovrummet helt vitt och sen fortsätta
jaga efter en tapet, men bara som en fondvägg, kanske en fototapet!?
Joel tröttnade efter ett tag o la över ansvaret på mig,
Det är ju ditt område..
så ja är den som får bestämma, o eftersom jag är beslutsångest.com så
lär det ta ett tag innan jag hittat vad jag vill ha!
Det fick bli lite annan shopping istället

Äntligen en fotoram!

jättesnygg tycker jag och passar verkligen vårat hem!

Sen lite nya bordstabletter , eller nya o nya, vi har konstigt nog
typ aldrig ägt några förut..


Köpte även en bok, som jag hoppas att jag ska kunna läsa! Jag är
sjukt dålig på att läsa böcker, för nyfiken på allt annat som händer
runt omkring o blir lätt väldigt trött... Är den tokbra så visst då
fastnar man ju o vill läsa hela tiden, så jag ska ge den ett försök ikväll!


idag fyller min blogg ett år förresten, HURRA!!

Kommentarer

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2010-03-01 11:47:03

Grattis till pappa Janne o till ettårsdagen av bloggen. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela