only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

snusk

Publicerad 2010-07-31 21:08:04 i Allmänt,

Jag må vara lite nojig men idag bekräftades den! eller en av dom,
Jag vill inte sätta mig hemma i våran soffa med byxor jag haft på mig
på tex spårvagnen, för vilken snusk finns inte i dom sätena?? Jag är inte
bacillskräckig av mig annars för då skulle man ju inte kunna göra nånting
för det finns ju äckel päckel överallt men just denna grej har etsat sig fast
i mitt huvud! ( jag ber inte mina vänner ta av sig byxorna när dom kommer hem
hit o sätter sig, bara så ni vet och konstigt nog så bryr jag mig inte så mycket
då utan det är mest med mig själv jag är noga, Jag vet jag är knäpp =)

Iaf på väg hem från stan idag så satte jag mig på vagnen,kom inte så långt
då jag kom på att jag glömt mina favvo skor på jobbet så jag var tvungen
att gå av efter två hållplatser o vända o vad känner jag då?? Jo jag är vääldigt fuktig
på skinkorna o låret!!! Jag erkänner att jag tar mig på låret o luktar på handen
och vad luktar det, jo men självklart PISS!! Jag var ju ändå tvungen att gå o hämta
skorna innan jag åkte hem o duscha så jag har gått med någon annans piss på mig på stan idag!
Nice =(... fy fan vad äckligt! Så numera blir det bara nakna rumpor i våran soffa =)haha!

Kanske gör jag som honom nästa gång vi får besök:

Kommentarer

Postat av: Pappsen

Publicerad 2010-07-31 21:46:01

Du är väl flygrädd, så pinket kommer nog dfrån Dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela