only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

I´m going home!!

Publicerad 2010-05-27 23:17:26 i Allmänt,

Det blir en avesta resa imorgon=) Ska bli så jäkla skönt att komma hem
Mysigt att få träffa alla underbara... Åh vad jag längtar♥

Kameran får givetvis följa med så jag kan knäppa lite kort, hoppas jag hinner
träffa syskonbarnen så jag får se hur mycket dom växt, helt sjukt att jag inte
träffat dom sen i julas, lilla Sigge känner väl inte ens igen mig kan jag tänka
mig=( men men så är det när man flyttar till underbara göteborg! om det ändå
hade kunnat ligga lite närmre varann på kartan...
Ser t.o.m fram emot att åka tåg imorn, har bok o tidningar med mig o efter denna
hektiska vecka ska det bli skönt att bara sitta i flera timmar! jag kan inte göra något
annat, ingen stress!! åh lovely!!

tittade precis på schlager semifinalen, stackars Anna, stackars Sverige, ingen eurovisionfinal=(

Kommentarer

Postat av: Joel

Publicerad 2010-05-29 19:45:35

Dåligt med uppdateringar på den här bloggen :p

Postat av: johanna

Publicerad 2010-05-30 18:34:27

haha ja det var värst... im back tomorrow=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela