only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

byxdress

Publicerad 2010-11-29 20:41:52 i Mode & Shopping,

Är fantastisk nöjd över min nya fina byxdress, Den är både superskön och supersnygg!

 

Efter alla massa räkningar vi hade denna månad, fattar inte vad som hände, hur

många som helst!! så är jag rädd för att det inte bli så mycket shopping åt mig =(

utan mest åt julklappar... Vilket jag iof älskar att köpa! Något kommer nog att slinka

emellan åt mig iaf har jag en känsla av.

Ett måste att lägga lite pengar på är iaf mitt fruktansvärda hår! Ska försöka få en

frisörtid så fort som möjligt, jag ser ju fan ut som en liten råtta!!

 

Nu ska vi mysa ner oss till "våra vänners liv", som alltid på måndagar!

Trevlig måndagskväll//

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela