only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Lördag

Publicerad 2010-10-30 17:29:30 i Mode & Shopping,

Det blev shopping och sushi med Malin idag, Var dock inte inne i nordstan

där "bombhotet" var, eller som dom tror sig veta iaf, läskigt värre!

Vad fan lever vi i för värld??

Vi båda köpte samma fina cape som jag inte hinner visa nu men imorgon..

 

Nu inväntar jag Joel som slutar jobba klockan 17 o sen ska vi hem till världens bästa M&J

o äta mat innan vi allihopa går på inflyttningsfest!Lyx!

 

Ska inviga min nya puffklänning o min nya snygga ring

Ha en fantastisk kväll // Puss !!

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela