only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Fantastiska vänner

Publicerad 2010-10-30 11:36:09 i Allmänt,

I torsdags var jag o Stina på aw, och inte vilken aw som helst utan
på köttmarknadens härskare, Antikens värld.... Palace! Och faktiskt
hur kul som helst var det! För att försöka att inte förstöra min image
totally här nu =) så har Stina velat gått dit förut och jag är inte den som
säger nej men det har aldrig blivit tillfälle förräns nu då, och nu kommer
imagen bli förstörd hur jag än gör här... scotts var ju där i torsdags o då
var det ju ett ypperligt tillfälle att gå dit =) Nej jag är inte dökär i musiken
men Jaa jag tycker han är snygg, o kanske inte är den enda i detta landet
som tycker =) så vi var där, drack lite öl o hade skitkul!

Palace är som sagt ett ställe för mogna män o kvinnor..
Det finns en otroligt fin charm med att träffa människor i olika åldrar, Vi pratade med
en norrlänning o han var väl runt 60 kanske o var hur trevlig som helst UTAN att bli
dräggig o flirtig, han ställde sig frågan Vart går man när man är mellan 40-60 år o singel?
Hur går man ut för att "ragga" utan att se desperat dräggig ut?
Jag hade inget bra svar till honom utan blev nästan ställd av att det faktiskt finns människor som
man bara kan prata med helt normalt utan att det ska flirtas, eller ja han ville ju givetvis träffa någon men
inte mig eller Stina som han pratade med. Utan han pratade om annat än flirt oxå o ville nog bara
prata helt enkelt, vad härligt att det finns såna människor oxå.

Innan vi gick in på palace kom det fram en alkis till mig och talade om för mig att jag var den
vackraste han någonsin sett i hela sitt liv! mm troligtvis, DET kan jag inte fatta ändå... Varför en del
a-lagare måste komma fram till en när man som i detta fallet går igenom brunnsparken  21.00 en torsdagskväll där många såna hänger... Vad får dom ut av det o vad får jag ut av det? ingenting!! Jag tycker bara att det
är obehagligt och han är ju bara tokfull o iof fattar väl inte vad han gör...
En vinglandes högljudd karl som bara dyker upp bredvid en...


♥♥♥




Vi hade iaf jättekul!


Igår var jag hem till Malin på en jättemysig kväll med ost o kex, lite vin
till mig oxå men mest öl.. sex kacklande tjejer  o så lite idol emellanåt



Till slut var det bara vi tre kvar




Tack ni fantastiska fina tjejer!

Nu ska jag göra mig i ordning o ta mig ner på stan med Malin och sen
hem o göra i ordning mig för en inflyttningsfest hemma hos Joels kompis.

Ha en skön lördag//

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2010-10-30 13:27:46

Vill bara klargöra att det hela var Jojos idé. Jag är oskyldig. Helt oskyldig. Fast det var förbannat roligt det måste erkännas. O du Jojo. Det fattas ett foto. ;)

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-10-30 16:59:31

hahaha... förstör inte min image mer nu då!!!!! ;)

Postat av: allin

Publicerad 2010-10-31 17:17:22

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela