only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

schlagerfjollorna....

Publicerad 2011-02-27 12:48:07 i TV, Foto, Film & Musik,

Tack alla ni för era fina kommentarer ♥
Försöker verkligen få livet att rulla på igen och vissa
dagar går bättre än andra, och så har jag förstått att det ÄR
bara så det är, och kommer att vara..
Imorse gick jag igenom lite kort på datorn och fick se såna fina kort
på brorsan och då brister det självklart, samtidigt som jag faktiskt
skrattar åt vissa fåniga bilder oxå. Hans ljus brinner här hemma hela
tiden som vi är hemma och det känns fint och bra på något vis..

Som jag skrivit tidigare så har vi ju lika bred musiksmak jag o Johan
och han var som min andra bror brukar säga en riktig "schlagerfjolla" och tyckte
ju väldigt mycket om perelli bland annat =) och jag vet att han hade tyckt om
Jenny Silvers bidrag från melodifestivalens första deltävling och att han hade ÄLSKAT
gårdagens Linda Bengtzing-bidrag i melodifestivalen!! och jag erkänner att jag diggar
den fåniga o glada låten riktigt mycket jag med =)




Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2011-02-27 20:45:02

Det där var Johans grej:). Hahaha, vilken låt!!! Saknar dig så. Puss på dig gumman min

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela