only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Lina Leonberger

Publicerad 2011-01-23 21:23:58 i Allmänt,

Är åter hemma i avesta hos min fantastiska familj
och det är skönt att vara här, vi behöver som sagt
varandras kärlek ♥ även om det självklart är jobbigt
att åka ifrån Joel..

Igår och idag har syrran varit här och hade med sig deras nya tillskott,


förhoppningsvis iaf, Hon heter Lina och ska vara hos dom på
prov men hon kommer med all säkerhet stanna hos dom tror
jag, Vilken underbar hund! Helt fantastisk! Så snäll o mysig..

Jag är ju lite fjantigt rädd när det gäller såna stora hundar men
Lina kan man inte vara rädd för, Hon hoppade upp o satt bredvid
mig i soffan igår, annars hade hon kanske inte fått det här hemma
heller för hon är ju lite väl stor för att ha i soffan kanske men nu
spelar inget någon roll tror jag, bara vi trivs.. Och det gjorde både
Lina och jag, jag klappade och så fort jag slutade var hon på med tassen
på mig och ville att jag skulle fortsätta.. Hon la sig i mitt knä oxå(50KG!) och
t.om det var supermysigt!

Jag är helt överförtjust i denna hund, Så mycket kärlek tröst o värme
hon spred.. ♥ genom att vara så gosig, Hon ville gärna pussas och mysa...

Och syrran är hon helt förälskad i tror jag för när Sanna var iväg en
timme och kom tillbaka så blev hon så enormt glad, hoppade, pussades
och var helt tokig i Sanna, Vackert att se sådan kärlek mellan ett djur
och en människa.
I veckan hoppas jag få träffa lite syskonbarn som kan ge energi och kärlek oxå,
Två av dom träffade jag idag och önskar jag kunde träffa alla oftare..
Vad familjen betyder mycket ändå, det har jag alltid tyckt men nu mer än nånsin.
Ni är underbara alla och jag älskar er så ♥

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2011-01-25 10:42:18

Lilla Lina ska absolut stanna hos oss. Kan aldrig tänka mig att göra mig av med en sådan underbar varelse:) Skönt att se dig lite glad oxå, hon har en sådan effekt. Nu får vi försöka hålla ihop & finna styrka hos varandra. Puss på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela