only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Hjärt-lung fonden

Publicerad 2011-01-25 20:31:36 i Allmänt,

Grämer mig inför en utav de värsta dagarna i våra liv,
Och tyvär kommer den allt närmare och närmare,
Dagen då vi ska ta farväl utav våran älskade Johan..

Men jag tänker aldrig säga farväl, jag säger det kanske i kyrkan
men egentligen så finns du med mig överallt bror, i tankarna och
i hjärtat för evigt ♥
Och jag vet att du finns med oss, som jag sagt förut Du ser och
är hos oss när Du vill, Älskade fina bror...

Ge gärna en gåva till Hjärt-lungfonden Pg 90 91 92-7 eller Hjärtlungfonden





Kommentarer

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2011-01-26 12:55:31

Styrkekramar i massor skickar vi till dig o din familj inför Johans begravning.

Det kommer säkert att kännas förjäkligt men det går jag lovar.

Postat av: Syrran

Publicerad 2011-01-26 15:25:29

Vi kanske säger farväl men som sagt Johan kommer att finnas kvar!!! Vi kommer alla gånger att få ses igen för att ha våra meningslösa diskussioner:) Fasen vad man kan sakna sånt som gjort en så förbannad. Men det var väl ren syskonkärlek antar jag... Det kommer att bli en tung dag & jag gruvar mig, det gör vi alla. Sen är det bara att vänta på att få le igen, när nu det blir. Stora kramar till dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela