only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

En nybörjares dröm...

Publicerad 2011-07-24 15:01:09 i TV, Foto, Film & Musik,

Här kommer några bilder från Jonas och Maris bröllop som jag
fotade, är ju ingen höjdarefotograf än, kan bara bli bättre men jag
är väldigt tacksam över att jag ändå fick chansen att fota dom vackra på
deras fantastiska dag!
















En utav mina absoluta favoriter:



Sån vacker glädje och så naturligt!

♥ Tack fina ni


Har ju bestämt mig för att gå lite kurser nu i höst, det hade jag ju redan tänkt gjort i våras
 men det blev ju inte så mycket av det då pga av allt..

Porträtt och modefotograf är något av drömmen just nu!
Och drömma bör man ju.. eller hur?







Kommentarer

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2011-07-24 15:50:58

det är fantastiska bilder, du har verkligen öga för fotografering. Förverkliga drömmen!! kram

Hälsa mor o far

Postat av: amanda

Publicerad 2011-07-24 21:05:18

nu har jag tittat på bilderna, jättefina ! puss

Postat av: Stina

Publicerad 2011-07-24 22:13:05

Du är ett geni.

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-07-25 19:43:58

Jättefina foton Johanna!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela