only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

karma

Publicerad 2011-05-31 21:29:47 i Allmänt,

Det finns något som heter karma och jag tror på det! Vissa människor kan få en
att må så fruktansvärt dåligt utan att själva överhuvudtaget reagera över det...
men en dag kommer det fan tebax till dom. Jag kan inte förstå hur människor
kan vara så egocentriska och rent av elaka för att bara jävlas...
Hur kan människor vara så? jag fattar inte vad som inte stämmer i
hjärnan????  Det skär i hjärtat!

Tur att man har en fantastisk familj och fantastiska vänner som peppar och stöttar
Pratade med pappa alldeles nyss och han får mig alltid att bli lite lugn, skulle så
gärna vilja ha min familj närmare, vi stärker varandra!
Tacksamhet och kärlek till alla varma fina människor som finns!

by the way så vet jag att du är med mig titt som tätt J, Love u!

Kommentarer

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2011-06-01 13:05:22

Idioter finns det tyvärr, undrar just vad de har i bagaget som gör dem så otrevliga, kan inte vara bra saker i alla fall.

Låt dem inte förpesta din tillvaro, beklaga dem istället. Kramisar

Postat av: Syrran

Publicerad 2011-06-02 10:03:27

Försöker pränta in i mitt huvud att vi inte ska lägga ner energi på folk som tror att det är för mer än alla andra. Det kommer alltid att finns andra som är bättre, tror sig vara mer värda och en del har fan inristat i pannan"här kommer jag". "det är ju jag" och tror sig får bete sig hur som helst. Det är svårt att sätta sig själv i första rum men vi får helt enkelt försöka lära om. Bry sig om sig själv & sina närmaste. Att skita i andra behöver ju inte betyda att vi ska vara ytliga & elaka!!! Mer fokus alltså på vad vi känner & vad vi vill & vilka vi älskar!! Förhoppningsvis så kanske vi någon gång här i livet lär oss att leva så? En sak vet jag iaf & det är att jag älskar dig gumsan & vill snart träffas för då vet jag att jag njuter!! Pussen

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-06-02 15:37:29

KÄRLEK!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela