only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

spontan ikeatur

Publicerad 2011-05-27 23:54:20 i Mode & Shopping,

Filmen var sådär igår, Joel sammanfattade det rätt bra med att
det kändes som att man tagit manuset till ettan, ersatt las vegas
med bangkok och bett alla skådisar skruva upp sina karaktärer
till elva så att ingen ska märka hur cyniskt upprepande filmen
är..
Visst skrattade vi här och där och jag ångrar verkligen inte att vi
gick och såg den men en liten besvikelse blev det allt..

Idag blev det en spontantur till ikea efter jobbet


fick med oss dessa fina muggar med oss hem som jag spanat på jättelänge



syns kanske lite dåligt men vi köpte både rosa och beiga, jättesöta!

Det var meningen att vi egentligen skulle köpa en ny kamera på
mediamarkt men jag var för dåligt påläst på vad jag verkligen
ville ha så det får vänta...
skulle vilja ha både en grym kompaktkamera och en ny systemkamera=)
men men... det kostar ju lite(!)

Nu ska jag hoppa i säng för nu börjar jag se rejält suddigt, ser verkligen
fram emot en härlig sovmorgon imorn och en lång mysig frukost!
Gonatt på er!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-05-28 12:00:43

Oh, vilka fina muggar! De väckte "ha-begäret" inom mig direkt! =)



Hoppas ni får en fin helg!

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela