only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Låång dag i Ullared!

Publicerad 2011-10-29 22:45:12 i Allmänt,

Jag är ju aldrig till Ullared och nu har jag varit där två ggr på en vecka!! Idag handlade vi lite babyprylar, denna fina sackosäck som jag tänkte bara skulle pryda barnrummet i nåt år tills pyret använder den fick till slut stanna kvar i butiken... Jag måste hejda mig innan jag köper alldeles för mycket!!! Vi har haft en underbar dag som gick alldeles för fort, dom hade gärna kunnat stanna lite längre än tills imorgon, deg är så mysigt med nära o kära besök. Som tur är så behöver jag inte vänta länge tills nästa när o kär besök för på torsdag kväll kommer mina fina föräldrar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela