only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Hej då Kålltorp!

Publicerad 2011-09-28 23:35:05 i Allmänt,

Tusen tack för alla fina kommentarer ♥
Risken är stor att det blir en del gravidprat,barnprat.. men det får ni ta =)

Imorgon bär det äntligen av mot Gårda!!!!! bort från kålltorp och hem till gårda.
Vi har haft nästan 2 finfina år med mycket roliga, mysiga, hemska, sorgliga, betydelsefulla
stunder här... Min fina bror hjälpte till med flytten till kålltorp och han och hans familj har
även lånat lägenheten en helg förra sommaren, och på nåt sätt känns det lite jobbigt att flytta
härifrån eftersom vetskapen av att han har varit här och inte varit i våran nya lägenhet och aldrig
kommer att kunna vara där... Vet att det kanske låter konstigt för er som inte varit med om samma
sak och tycker bara att jag fumlar.. men det är med både sorg och lättnad vi lämnar denna lägenhet..
Här är ju även platsen då jag fick det oförglömliga samtalet och chocken som tog över våra liv ett
antal månader... Första tiden när jag mest var hemma i avesta hos min familj så ville jag aldrig åka
hem till göteborg igen, aldrig mötas av dessa väggar som påminde mig gång på gång... vart jag
var, hur jag kollade på klockan när det ringde för jag tyckte det var så sent, hur jag kastade mig ner
på golvet....
Hemska minnen...

Men här är oxå platsen då vi upplevt otroligt lyckliga stunder med så mycket skratt och glädje,
Med våra familjer och med våra vänner, tillsammans bara J och jag, varma, mysiga, romantiska, förfestande,
fylla, bakfylla, middagar, sjukdom, soffhäng ...

Här är ofödda bebisens första boende, eller snarare pajasen eller den där mystiska figuren i magen,
ett litet yngel som fick mig att spy i veckor!!

Vi konstaterar att vi har Lyckliga och Olyckliga minnen härifrån för att imorgon skapa nya i
våran nya fina lägenhet!

Imorgon blir det fullt upp så vi hörs nog i helgen som tidigast.
Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela