only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Stolt morsa!

Publicerad 2012-04-28 20:08:11 i Allmänt,

Det känns som om det var evigheter sen jag stod i badrummet och tog kort på mig och magen, samtidigt som det inte ens är tre veckor sen.. Tror att jag tog den sista bilden den 7e april, 4dagar innan hon kom, det är ju inte så längesen men oj vad det har hänt mycket sen dess!! Vi har haft det tufft med amningen och det är jobbigt fortf men allt annat med våran lilla tös är ju helt fantastiskt och jag är så glad över att vi för ett år sedan började prata om att skaffa barn på allvar <3

Jag har längtat och längtat i flera år... och nu kan jag äntligen stolt titulera mig som mamma <3

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-04-28 21:09:16

Va underbart att se er<3 Längtar till på tisd när vi ska kramas:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-29 10:43:47

Kärlek :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-29 18:03:53

En väldigt snygg mamma till en väldigt söt dotter! <3

Postat av: Fia

Publicerad 2012-04-30 10:12:46

Fina ni är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela