only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

husmor

Publicerad 2012-02-28 10:38:41 i Allmänt,

Känner mig som en riktig hemmafru, igår gjorde jag raggmunk som stod
klart till min hårt arbetande man när han kom hem =)
Riktigt gott faktiskt! Men den snuskiga matosen som blir av att steka raggmunk
och bacon är inte särskillt trevlig, så det dröjer nog innan jag gör om just den
maträtten.
Idag luktar det hundbajs hemma hos oss istället!! Dom lägger ny asfalt nedanför
oss och för er som inte vet hur det luktar när det osar in genom våra stängda
fönster så kan jag meddela att det luktar verkligen hundbajs! Inte heller direkt
trevligt... Hoppas dom är klara snart!!
Mitt bästa sinne är lukten och det beror inte ens på graviditeten utan den har
alltid varit så stark, om någon vill ha litegrann delar jag gärna med mig.
Nu ska jag återgå till mina hemmafru sysslor, grejar för fullt i pyrets rum och
idag ska alla kläderna tvättas, jösses vad denna unge kommer att få byta kläder =)
mitt modeintresse visas på pyret ett tag framöver. Det ska bli såå kul att få
klä det lilla knytet!

Kommentarer

Postat av: Joel

Publicerad 2012-02-28 12:13:07

Tack husmor, för goda lunchen idag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela