only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Härligt!

Publicerad 2012-03-29 11:11:38 i Allmänt,

Trots att dagarna går sjukt fort så tycker jag ändå att jag hinner med en hel del, igår träffade jag ju Annica som jag inte träffat på så länge, och sen mötte jag upp Stina för en tur på stan för att sen slöa i soffan... Unna sig att bara göra det man känner för, snacka om guld värt!!
Och jag fick hjälp av Stina att bära hem mina fina glas som jag skrev om igår. Dom är ganska tunga faktiskt, och sååå fina! Är supernöjd!
Idag har vi varit till BM och mina värden var för en gång skull bra! Tjoho!!! Bättre sent än aldrig. Nu ska jag göra mig i ordning för att åka hem till Theo och mysa en stund <3

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2012-03-29 16:10:45

Vad fin du är med magen nu! Man ser att den sjunkit lite också, inte långt kvar nu!

Ni har väldans bra smak på glas, vi köpte samma för typ 2 år sen :-)

Kramkram!

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-03-29 22:17:08

haha jaså ni har oxå dom, dom var grymt goda att dricka ur oxå =)!



Längtar efter att få träffa lilla Astrid, Signe med givetvis <3 Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela