only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

finfina glas!

Publicerad 2012-03-28 08:38:54 i Heminredning,

God morgon! Idag har jag en frukostdejt med Annica, sen
tänkte jag ta mig till jobbet för att säga hej om jag orkar...

Sen funderar jag på att gå till Lagerhaus och köpa dessa
superfina glas som dom har =)




Efter det är det nog vilopaus i soffan, Jag försöker verkligen hålla stenhårt
på att försöka sova eller iaf vila någon timme mitt på dagen då jag inte sover
hela nätterna längre, det finns en vilding därinne som älskar att vara vaken
och leva rövare på kvällarna... mellan ca 21-23  är det som värst!
Visst är det mysigt men det hade ju varit gött att bara få sova nu innan man
aldrig får sova en hel natt igen =) men icke då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela