only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Hotellövernattning!

Publicerad 2013-04-30 16:13:02 i Allmänt,

På lördag ska vi på Andreas och Angelicas bröllop ❤!
Jag har fått äran att vara en av dom som bakar en tårta till bröllopsfesten, finns ju så mycket gott och fint man kan göra men jag tror att jag får gå på min magkänsla som säger att jag nog inte hinner lägga ner så mycket tid på att testa något nytt även om jag skulle ha velat gjort det, så jag kör på ett säkert kort, ni får se resultatet efter helgen.

Joels föräldrar kommer imorgon och stannar tills på söndag :) och jag har lovat dom god mat denna veckan så jag och Ebba har varit och handlat och städat här hemma, så skönt när det är gjort.
På lördag ska dom vara barnvakt åt Ebba, bröllopet är i Kungsbacka så vi tyckte det var för krångligt att ta oss hem på natten så vi ska faktiskt bo på hotell och gotta oss ordentligt, en frukostbuffe att se fram emot dagen efter är inte helt fel. Hur härligt det än ska bli så är det ändå rätt jobbigt första gången vi ska vara utan Ebba ett helt dygn... det kommer ju att gå jättebra det vet jag och det är nog snarare vi som lider av det för hon gör det då knappast!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela