only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

The vow

Publicerad 2013-04-30 23:15:18 i Allmänt,

Lite halv klyschig här och var men helt klart sevärd film som vi spenderat vår valborgsmässoafton till, The Vow

nu är klockan över 23 och min man säger att det är läggdags, jag kontrar med att fråga om han är 12år? Det brukar vara jag som sover vid denna tid, helst för en halvtimme sen men det är ju rätt trevligt med soffhäng och när jag väl passerat min tröttaste tid så kan jag vara vaken hur länge som helst... Ombytta roller här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela