only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

28 december

Publicerad 2013-12-29 12:24:17 i Allmänt,

Är ett datum vi helst av allt vill skriva ut ur almanackan. Det är tufft varje dag men högtider och årsdagen är ändå värst. Så igår var verkligen ingen bra dag, men jag håller inte emot heller utan blir jag ledsen så är det så, så borde nog fler tänka för sitt eget bästa. 

Vi var ner två ggr till kyrkogården jag och pappa. Det kändes skönt att åka dit även igår. 
På kvällen hade det kommit ännu flera ljus... Vackert och förjävligt på samma gång.
Vi pratade mycket om Johan igår, allra helst igår kväll, däremot går kvällen då det hände inte att prata om för någon av oss. Det får vara så helt enkelt.

"Tillsammans är vi starka"



Idag skulle vi åkt hem till Gbg men min förkylning har "äntligen" brytit ut... Jag är jättetrött, halsont och har ingen röst kvar så vi väntar nån dag. Vi har så mycket grejer här hemma som ska med till Gbg så vi lånar bilen vilket känns skönt, ska bara se till att orka köra oxå!


Kommentarer

Postat av: fammo o faffa

Publicerad 2013-12-29 19:37:36

kryapådigkramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela