only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Hungrig...

Publicerad 2013-10-30 06:40:57 i Allmänt,

Att vakna 5.33 när man får sova till 7 är sådär trevligt, speciellt när det är av mig själv som jag vaknar... Och absolut inte kan somna om.

Efter en kvart vaknade pyret jr till och sen började mina tankar spåra iväg åt alla håll och kanter, just nu kan jag inte tänka annat än på frukost! Frallor med en massa smarrigt pålägg, ägg, yoghurt, kaffe, brämhults hallonjuice och en herrans massa frukt!! Åhh vad det är härligt att vara hungrig igen och att det får stanna kvar i magen efteråt är ju det bästa!! Av någon anledning så är frukost det jag allra mest har saknat, det är absolut den bästa måltiden på dagen!!!

Bara att vänta på att resten av familjen vill vakna till så jag kan frossa frukost! Dock blir det en aningens lightversion av den jag nyss beskrev... 

Hoppas ni får en fin onsdag!! 

Kommentarer

Postat av: fammo

Publicerad 2013-10-30 08:58:32

Den frukosten ser vi fram emot. Kram

Postat av: Mari

Publicerad 2013-10-30 10:04:07

Tråkigt att höra att du vaknar tidigt, men då himla kul att du är sugen på mat! :-)
Kram

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-10-30 20:39:37

Ojoj nu måste vi handla hem göttigheter det hör jag det :) :)

Ja Mari, det är underbart!!!!

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-10-31 14:37:09

Jag undrar om du är lik någon ,det känns bekant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela