only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Trevligt besök :)

Publicerad 2013-10-31 15:27:48 i Allmänt,

Iväg och jobba mina tre timmar idag, känns bra att få gå korta dagar, så skulle jag nog kunna göra jämt! eller 4-5 timmar skulle vara perfekt. Men nästa vecka börjar jag heltid, och jag tror nog att det kommer gå bra, med rätt inställning så!! 

Ikväll kommer Joels föräldrar :) ska bli kul att se Ebbas min, farmor var det ju inte så längesen hon träffade men farfar var väldigt längesen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela