only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Stackarn går med för små skor...

Publicerad 2013-09-29 13:14:17 i Allmänt, Mode & Shopping,

Vi upptäckte att E har växt ur sina skor, stackars liten har skavsår utav dom... Jag som tycker vi har varit noga och mätt och kollat så att dom passat men nä nu är det brådis med ett par nya, så igår beställde jag det sista paret av dessa på nätet Hoppas dom kommer snarast, vi skulle nog behöva ännu ett par skor men det är så svårt att hitta snygga barnskor! dom behöver ju inte vara fula för att vara praktiska eller asdyra heller för den delen, jag får jaga vidare, Tur att vi har gummistövlar så länge... 


Ett par till mig själv beställdes oxå, dock hade jag velat ha ännu ett par men storleken var tyvärr slut.. Just nu är det väldigt skönt att kunna handla på nätet! 





Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-09-29 16:37:50

Då kommer vi gå runt i exakt samma skor i höst, visst är de ifrån Dinsko? ;) puss

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-09-29 17:20:07

Japp det är dom! Har haft ett par exakt likadana innan fast dom var från scorett! Hoppas på att dessa är lika sköna som dom :)
Bra smak vi har du och jag Amanda ;) kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela