only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Härligt med kalas🎈🎈

Publicerad 2014-04-28 20:05:33 i Allmänt,





Min första våningstårta som inte riktigt blev som jag tänkt mig 😝 öppnade marsipanlocket och det var hål och vita fläckar på det, så sjukt dåligt och inte hade jag tid att åka och reklamera heller  därav alla stjärnor och hjärta och elefant utspritt... Och så blev den lite för rund, den skulle varit lite kantig men men, allt har sin första gång- bättre lycka nästa gång hoppas jag! Kul är det att baka tårta iaf.
Fruktsallad till barnen, men det blev nog mest det söta ändå till dom, värt ett försök iaf
Gulligt att vuxenbordet är bokat av alla barn och alla vuxna får stå 😝väldigt nöjda fikasugna barn.


Fiskedamm och en massa bus för dom 6 barnen. 


Även tid för lite mys i soffan! 

Bebisgos!


Ebba fick jättefina presenter!






Och även lillebror

Totalt var vi 15 vuxna, 6 barn och 3 bebisar- finns det hjärtrum finns det stjärtrum, Tack till alla för ett fantastiskt kalas! 

Kommentarer

Postat av: Mormor Inger

Publicerad 2014-04-28 21:30:21

Såg ut att vara ett riktigt mysigt 2 års-kalas .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela