only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Utslagen hjälte

Publicerad 2014-10-29 23:55:30 i Allmänt,



Det blev 2 det blev 3 det blev 4.... Ja många fler timmar, vi stängde och var sist ut på akuten kan man säga, nu är vi på barnsjukhuset där vi nu inväntar doktorn. Fem inhalationer har vi hunnit med och min lilla kille är den största stjärnan som suttit i min famn mestadels av tiden- hur snäll som helst. Jag är imponerad! Dock blir det inte mycket bättre med honom vilket är jobbigt, Klockan är snart 12 och jag hoppas det finns något sött i närheten, morsan är tröööött 😴. 
Sitter i lekrummet där en söt liten flicka går och pruttar hej vilt, Pjjataj såhäj och river hela lekhörnan, svårt att låta bli att skratta åt henne. 


Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2014-10-30 00:39:35

Ligger vaken o undrar hur det går för er!

Postat av: Fia

Publicerad 2014-10-30 08:13:50

Men lille skrutt! Håller tummar och tår för er. Kram!

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2014-10-30 08:50:11

Stackars lille plutten! Hoppas han mår bättre nu. Kram.

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-10-30 10:13:48

Massa kryapåkramar från farmor o farfar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela