only according to me...

tvÄbarnsmamma. Göteborgare frÄn dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. LivsglÀdje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

💕

Publicerad 2015-04-29 22:56:55 i AllmÀnt,

-Mamma kan du dra ner solen, jag fĂ„r den i ögonen... SĂ€ger E vid ett soligt frukostbord â˜ș 
-Jag skulle plocka ned mĂ„nen Ă„t dej om jag kunde svarar jag och drar ner persiennerna. 

Den lilla tösen och hennes meningar, önskar att videokameran va pÄ för jÀmnan för att spela in allt hon sÀger.



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvÄbarnsmamma. Göteborgare frÄn dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. LivsglÀdje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela