only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Tjejdag

Publicerad 2015-07-28 23:36:50 i Allmänt,

Dagen har tillbringats i Borlänge med mamma och Ebba 💕 så mysigt!!



Det är väldigt sällan jag tar med barnen på stan då jag tycker synd om barnen eftersom att det inte är världskul att gå i affärer för dom, det är min erfarenhet av jobb i butik... Och från E själv då hon uttryckligen sagt det men idag, ojoj vad tjejen tyckte det var kul med affärer och att bara vara vi tre tjejer. Så kul att se när hon går och tittar och pekar: den vill jag ha, och den och den och den!! Och förvånad och glad jag blev när hon inte sa ett pip när jag sa nej åt det mesta... Tji fick jag och min tidigare erfarenhet på barn som gnäller, skriker, springer och mejar ner allt, nu är visserligen inte hon sådan som person som på det mesta jag skrev men ändå, lite tjurigt hade jag räknat med.
Hoppas att det håller i sig så vi kan ta fler turer på stan bara hon och jag ❤️





Godnatt ❤️❤️❤️

Kommentarer

Postat av: Mormor!

Publicerad 2015-07-30 00:23:53

Undrar om jag har så mycket pengar att jag kan betala vad jag har i korgen😳

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela