only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Lördag

Publicerad 2015-03-28 21:24:11 i Allmänt,

Här kommer bilder från gårdagen 







Finaste syrran sjöng för Victor på morgonen, önskar jag kunde visa er hela klippet men jag tror inte man kan göra det här om man inte lägger upp det på youtube först. Supergulligt iaf och V såg så glad ut. Finklädda små goingar på speciell dag, och det blev en Så Fin dag ❤️ 


Idag lämnade jag min lilla familj för en dag på universitetet 🙈 

Scary.,, 

Och ikväll äter vi middag på tu man hand 😍 Och nu har vi släckt ner för EarthHour 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela