only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Uppdatering

Publicerad 2015-11-30 21:54:57 i Allmänt,

från dom senaste dagarna! 

I torsdags efter akutbesök och VABdag gick jag till Scandinavium på julgalan med jobbet



Grymt bra artister! Lena pH, Ola Salo, Måns Zelmerlöw, Petter, Darin mm och David hellenius som värd för alltihop.
Maten var under all kritik men så grym underhållning!

Dagen efter kom min efterlängtade spadag, som jag längtat och väntat på den!
Att strosa runt i morgonrock halva dagen, få sparitual, helkroppsmassage och tillgång till hela anläggningen 👌 
Helt magiskt!





Lördagen spenderades först på jobbet och sen skulle vi till Andrea m familj på kvällen men eftersom V varit sjuk och inte blivit bättre åkte dom till akuten igen för att vi blev rådda till det och Ebba och jag åkte ensamma till Andrea. Kändes som att vi inte kunde göra så mycket hemma ändå och jag är så glad att vi åkte, Ebba lekte järnet med alla kompisar och vi fick helt fantastisk god mat! 
Dock inte ett enda kort därifrån, dåligt 😁! 
Victor fick bara ordination vila och att vi skulle komma in om det blev värre men nu äntligen börjar han bli sig själv igen 💙 

Gårdagen spenderades hemma hos Malin och Sebbe och en fantastisk adventsbrunch, inte mycket till bilder här heller tyvärr, en iaf


Mysigt och så himla mycket gott!

Hoppas eran helg varit toppen! Imorgon väntas en tidig, lång dag med mycket att göra på jobbet så dags att hoppa i säng Gonatt 🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela