only according to me...

tvÄbarnsmamma. Göteborgare frÄn dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. LivsglÀdje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Surprise 😍👏

Publicerad 2015-10-28 23:05:00 i AllmÀnt,

GĂ„rdagen: 
Kommer hem frĂ„n jobbet, öppnar dörren och fĂ„ se en grĂ„ resvĂ€ska innanför dörren, "har vi inte gĂ„tt ned med den i förrĂ„det Ă€n?!?" hinner jag tĂ€nka, sen ser jag att det inte Ă€r vĂ„ran och att mammas tröja ligger ovanpĂ„..! Poletten trillar fortfarande inte ner.. TĂ€tt efter ser jag pappa titta fram frĂ„n köket 😳😳😳 SURPRISE 😝!!! Mina förĂ€ldrar Ă€r hĂ€r!!!! sĂ„ mycket tankar det hinner rusa runt i huvudet, sĂ„ mycket glĂ€dje och sĂ„n lycka ❀! Dom överraskande mig verkligen, hade inte den blekaste aning om att dom skulle komma. Visst vi hade pratat om att dom kanske skulle komma hit alla Helgona helgen för dom har varit hĂ€r flera Ă„r den tiden men sen fick inte dom sin nya bil vilket gjorde att dom sent skulle bestĂ€lla tĂ„gbiljetter.. vilket ledde till att vi lade det pĂ„ is,, eller jag lade det pĂ„ is 😂 inte dom uppenbarligen. Och sĂ„ glad och lycklig Ă€r jag och alla vi för det 🙏 



Medan mormor har kramkalas lagar morfar middagen och vi stack pĂ„ förĂ€ldrarmöte. Enda gĂ„ngen vi var dĂ€r bĂ€gge tvĂ„... 


Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2015-10-29 20:29:43

Vilken hÀrlig överraskning.
HÀr kÀmpar vi pÄ med Svennes biverkningar av cellgifterna, han mÄr riktigt dÄligt just nu. Försöker fÄ honom att dricka tillrÀckligt men det gÄr trögt.

kramar till er alla

Postat av: Johanna

Publicerad 2015-10-30 06:35:36

❀❀❀

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvÄbarnsmamma. Göteborgare frÄn dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. LivsglÀdje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela