only according to me...

tvÄbarnsmamma. Göteborgare frÄn dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. LivsglÀdje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Guldram och ystol 👌

Publicerad 2015-09-12 22:57:23 i AllmÀnt, Heminredning, Mode & Shopping,

DĂ„ hela hemmet Ă€r mer mĂ€ssing och guld sĂ„ vill jag sĂ„ gĂ€rna byta ut lite tavelramar till guld men det Ă€r omöjligt att hitta den rĂ€tta guldfĂ€rgen pĂ„ ramen.. 
Ett utav mina favorit kontot pĂ„ IG har hittat en ram och den verkar perfa 👌 tyvĂ€rr ligger butiken i Stockholm... 

För övrigt har denna tjej ett grymt fint hem! In och kika pĂ„ @dendardebbie pĂ„ instagram. 



Jag har för övrigt bestĂ€mt att en Ystol Ă€r den perfekta sporren för att klara matten 👏👏👏 nu jĂ€vlar hoppas jag pĂ„ att fĂ„ köpa en ystol till mig sjĂ€lv i julklapp ✊🎅🎁 

| KÀmpa kÀmpa |


Kommentarer

Postat av: Lise

Publicerad 2015-09-13 21:41:28

Spraya en ram i guld.

Postat av: Therese

Publicerad 2015-09-14 16:25:50

Drömstolen nummer ett! vilken bra morot till att plugga som attans :) lycka till!! kram

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvÄbarnsmamma. Göteborgare frÄn dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. LivsglÀdje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela