only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Vilken helg!

Publicerad 2016-02-28 20:47:45 i Allmänt,

Galet var namnet på denna helg, jag som aldrig är ute hade två inbokningar denna helg! Och i onsdags var jag hos fina Stina och blev bortskämd med vin och en massa små plock 👌 så denna vecka kanske man ska säga har varit fullt ös 😝 
I fredags var jag ute och käkade med dom tre fina M:en (Malin Malin och Mari) så kul och mysigt att ses! Tyvärr inte en enda bild, jag som är tokig i fotning glömde helt bort det. Men vi var på Pinchos och det stället gillar jag verkligen, supergod mat och härlig miljö.

Igår jobbade jag först och sen kom Johanna hit, käkade supergod mat och sen gick vi ut och dansade 💃hela natten lång 🙈 ordagrant(!) det var oerhört längesen jag valsade hem på morgonkvisten, det har då aldrig hänt sen barnen kom till världen så det är längesen.., och riktigt kul hade vi! Nu kan det dock gärna få dröja flera år till nästa gång.. 


Det här med att förstöra en halv dag genom att vara astrött är ju inte lika härligt när man har barn som man vill busa med. Jag hade dock Ebba liggandes bredvid mig hela förmiddagen, den underbara lilla tösen alltså❤️

Nu fastnar vi här i soffan med lite göttigheter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela