only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Victor 2 år

Publicerad 2016-03-27 21:03:16 i Allmänt,


Så var den 27 mars här, våran lilla grabb fyller 2 år ❤️ 

det är som igår han kom ut ju.. Jag hittade detta fina inlägg från min blogg, måste bara dela med mig av det! Hoppas eran påsk varit fin 😘 mer bilder från idag och helgen kommer imorgon! 



| 29 mars 2014 |

Ett mirakel. En lillebror har kommit till världen, våran alldeles egna underbara lilla pojke. Lyckan är total ❤

I 9 månader har vi väntat och längtat, funderat och spekulerat på vad det var för filur och ut kommer en liten kille på 3355g och 50cm lång, 10 fingrar 10 tår, hår på huvudet och lite sådär lagomt luden överallt. Vacker och alldeles fantastisk

Även om vi har Ebba sen innan så minns jag ändå inte exakt hur allt var när hon var bebis, man lever så i  stunden och mitt i allt så man ser ju inte allt förrän efteråt när man kollar på kort och filmer och sen glömmer man ju lixom så lätt.., 
Men allt kommer ju tillbaka till en rätt snabbt så på ett sätt är allt mycket lugnare och tryggare eftersom man just gjort det förut och alla orosmoment man hade då kan man ju lättare bocka av nu när lite erfarenhet finns. 

Jag kan inte minnas när jag var så här lugn och tillfreds med tillvaron, att få bli mamma igen var nog mer övermäktigt än jag någonsin kunde ana. 
Lycklig, galet lycklig och tacksam ❤❤❤


Fler bilder och ett längre inlägg kommer imorgon... 

Mina underbara älskade barn❤

Kommentarer

Postat av: Joanna-8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

Publicerad 2016-03-27 21:28:09

grattis till honom

Postat av: syrran

Publicerad 2016-03-28 08:24:36

Göterborgs coolaste kille 😃😃😃

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela