only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Ny frisyr???

Publicerad 2016-09-06 22:05:15 i Allmänt,

Såå trött men kan inte slappna av,, så jag googlar frisyrer och hoppas att hag nångång vågar klippa av mig lite.. Jag funderade nog hela förra året att klippa av mig men vågade visst aldrig för jag har lika trött och livlöst hår nu 😩

Tänker lång page... 




Och kanske superblond... 
Jag bara måste boka en tid innan jag klipper av allt själv i ren frustration för att det är galet trist nu 🙈 risken är stor att det bara blir en toppning  #fegis 🙋🏼

Kommentarer

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2016-09-07 11:27:36

Allt pryder en skönhet! Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela