only according to me...

tvÄbarnsmamma. Göteborgare frÄn dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. LivsglÀdje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

đŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒ

Publicerad 2016-08-03 13:02:08 i AllmÀnt,

Det har varit bra tyst hĂ€rinne 🙈😁 det behövdes ett break hĂ€rifrĂ„n bara men nu Ă€r jag tillbaka igen! 

Vi har haft och har fortfarande en helt underbar sommar ☀ dock Ă€r jag sjĂ€lv i Göteborg nu och resten av familjen Ă€r kvar i norr. KĂ€nns himla konstigt att vara utan dom, ovant men sĂ€kert ganska nyttigt Ă€ndĂ„.. Jag hade tĂ€nkt göra sĂ„ mycket hemma: fixat garderoben, stĂ€dat ur alla lĂ„dor i köket, rensat i barnens rum... Men det blev inte mycket gjort med det heller! I mĂ„ndags var jag och bebisgosa och igĂ„r var ju Backlund hĂ€r sĂ„ dĂ„ kan man ju inte hĂ„lla pĂ„ och fixa hemma 🙈
IkvĂ€ll vĂ€ntar en tapaskvĂ€ll med tvĂ„ gamla kollegor och imorgon efter jobbet drar jag mot la familia đŸ™ŒđŸŒ 

Just ja, jag har börjat nytt jobb oxĂ„. Same same but different! Kommer bli kanon tror jag đŸ‘ŒđŸŒ 


Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2016-08-03 17:05:32

👋👋👋

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-08-04 08:35:31

Åh jag Ă€lskar det grytunderlĂ€gget. Köpt var?

Postat av: Stina

Publicerad 2016-08-04 08:36:33

AlltsÄ jag, Stina, kanske bör tillÀggas.

Svar: đŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒ visst Ă€r det fint 😍 det Ă€r frĂ„n svenskttenn
Johanna

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvÄbarnsmamma. Göteborgare frÄn dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. LivsglÀdje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela