only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Torsdag

Publicerad 2016-08-18 21:26:47 i Allmänt,



Mysigt med tända ljus igen 💫 trots att man aldrig vill att sommaren ska ta slut! 

Mycket jobb just nu och jag trivs verkligen jättebra på nygamla jobbet, så härligt att känna så. 

Dessa goingar har kört med sina föräldrar i eftermiddag alltså 😩
Ebba hade en riktig gråt/skrik kavalkad på väg hem från förskolan då vi gick till Coop för att handla och precis innan Coop finns en tygaffär där det finns en polisbil-filt i fönstret som hon prompt ville att vi skulle gå in och köpa! Ungen blev galen när vi inte gjorde detta och fortsatte sen även hemma! När hon väl var klar var det dags för den andra lilla gobiten som inte var särskilt go när han skrek hysteriskt, sparkade och slog i ca 45-50 min(!!) OM jag ville gå ut igenom dörren och gå på en lång pw?!? 😅 tur att det händer så sällan typ aldrig såhär... Tror att alla känslor i dessa förändringar den senaste tiden kommer ut genom dessa utbrott, inte är det alltid lätt att vara en lugn pedagogisk förälder inte... Jag kan få panik när allt man försöker göra för att lugna dom inte hjälper, jag vill skrika och gråta jag med då! Dom vände och blev underbara sen, sikken himla tur ❤️ 
Nu har J varit ute och sprungit och vi ska kolla på en ny serie på Netflix "stranger things" som är beroendeframkallande och ruskigt spännande!  

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2016-08-18 22:07:36

Pedagogik? Glöm det 😄 Men man kan vara en underbar mamma ändå å det är du 😍😍😍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela