only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Härliga kvällar

Publicerad 2016-09-03 07:48:56 i Allmänt,

Spenderade gårkvällen med dessa finingar 💕

God mat, vin och en massa skratt! 
Vi firade även Malin som gått över till rätt sida av 30 strecket ✌🏼️


I torsdags var jag ute på aw med jobbet, jag har väldigt trevliga kollegor måste jag säga 😊 

Denna milkshake alltså ☝🏼️ en spetsad variant med nutella 😋 farligt god!
Nu ska jag ta med mig mina två huliganer till bageriet, trevlig lördag 😘😘😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela