only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Asrolig kväll!

Publicerad 2009-08-30 17:48:35 i Allmänt,

Det var en jätterolig fest Jonas och Marie hade ordnat med lekar o grejer!
Tipspromenad med lekar som jag hade på min 25års fest fast med ännu fler
grenar, det var riktigt kul!

Vem är på smällen? den som smäller ballongen först


Vem suger bäst?

Vem är snabbast på toa? rulla ut en toarulle snabbast, Jag vann=)

Vem är mest puckad? puckodrick snabbast! Joel vann inte...

bäst hålvana? boll i hink, Joel vann inte den heller...=)
och många fler.. väldigt liknande det vi gjorde men ändå inte




Sen blev det dans


och sen drog vi ut på krogen och dansade ännu mer, Jag o Joel gick
vidare sen till gaygretas där Johan var och dansade än meeer...

Sikka moves!!

Till slut blev vi så överförfriskade och trötta så vi tog en taxi hem,
och det känns idag.... vi är inte så pigga nån utav oss.
I dimman lovade vi även att vi skulle ha fest hos oss nästa helg!?!
Tur att det är några dar dit.
Nu ska vi dricka kaffe och hoppas bli någorlunda normala, det var
en grymt rolig kväll igår iaf=)

Kommentarer

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2009-08-31 08:11:50

det är härligt med fest!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela