only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

hemma i avesta

Publicerad 2009-11-30 20:45:52 i Allmänt,

Är hemma i avesta och hälsar på la familja innan begravningen imorn,

vi har myst hela dagen, hälsat på syster m familj igår och ena brorsan

idag. Har inte hunnit träffa nå kompisar eftersom jag är hemma så lite,

var bara hem till maria en snabbis igår och kollade huset! Shit vad fint det
var! och så himla stort. Hann ner på stan o köpte strumpbyxor tills imorn,
det blev så bråttom igår när jag skulle packa så jag hade tydligen inte packat
ner några. Behövde verkligen umgås med kära mor o far lite idag, när man
träffas så sällan så finns det ju så mycket att prata om=)

Imorgon är det ju begravning vilket jag inte alls ser fram emot.
Det är ju alltid lika jobbigt.. men men det e ju som det e.
Nu ska vi käka lite, o kolla på dårarna på ullared!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela