only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

I love us....

Publicerad 2010-01-31 19:03:18 i Allmänt,

Har iaf gjort lite roliga saker idag,

fick lite kort förra veckan som jag beställt, och jag vill ha en hel vägg med bara fotoramar
på alla möjliga olika bilder, men bara tagna av fotograferna JJ, såklart!
Idag har jag satt upp 4 bilder men fler ska det bli!

och lite rörigare vill jag ha det, huller om buller men samtidigt stilrent, tur att det är
lätt att flytta på dom, ska beställa fler foton o köpa ramar i veckan så jag kan sätta
upp fler, eftersom det inte finns några barn i vårat hus, inga djur, inte ens en dammråtta
just nu iaf.. så får det bli bilder på bara ossss=) vill såklart ha på alla nära o kära oxå så småningom..

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-01-31 19:19:41

Snyggt!! Måste komma ner till er snart

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2010-02-01 11:54:48

ursnyggt! men det blir ju det med såna motiv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela