only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

bye bye sweden

Publicerad 2010-07-31 22:51:11 i Allmänt,

Packade och klara!

En öl kan ju inte skada, den var för övrigt väldigt väldigt god! Ser
ut som medicin!




Någon som jobbar/handlar på H&M?
Min välorganiserade Joel har absolut snyggaste packningen iaf!
Jag vågar inte visa min... Jag har hållt på i flera timmar här hemma och
han var ju klar på en kvart typ, o ändå har han vikt allt jääätttefint!
Min packning e inte så illa egentligen men bara det att jag kommit på mer o
mer grejer hela tiden o då lägger jag bara i det lite hafsigt överst så det var
fint från början sen balla det ur..
Denna fina klänning som jag fyndat på gina idag höll jag på att glömma lägga i


Nu ska vi snart halvsova i några timmar då taxin hämtar oss 04.15 imorn
bitti... uuhh vad tidigt.

Min fina dator får följa med så det kan nog bli något inlägg från oss i veckan,
Ha det superbra här hemma så hörs vi från Croatia, Åh vad härligt det ska bli
♥Kram från oss♥ //

Kommentarer

Postat av: Allin

Publicerad 2010-08-01 03:49:20

Är inte det minsta avundsjuk på er. Vi har ju så fint väder här hemma...

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-08-01 03:59:54

Men Allin vad sent du är uppe! antar att du precis har kommit hem =) Ja nu regnar det gött, hahahahahahahahahaaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela