only according to me...

tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Charlie

Publicerad 2011-04-28 22:22:00 i Allmänt,

Bra att jag håller på att bli klar med helgens händelser precis
tills det är helg igen!!
Annandag påsk spenderades på Mari och Jonas altan på dagen och sen
hem till denna krabat på kvällen

Underbart kort då det ser ut som att han tjenar på.. blomman kanske =)

Andreas och Angelica har ju byggt ett sånt fint hus på landet och vi var ju
sjukt nyfikna givetvis, och det var superfint!
Fotografen var dock väldigt dålig på att ta kort på det fina huset så tyvär är det inte mycket
jag kan visa därifrån

Men runda goa Charlie fick däremot vara med på lite bilder







Trevlig eftermiddag/kväll på landet!!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2011-04-28 22:40:43

Joel verkar ha bra hand med barn......

Sköt om er!!

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-04-29 06:51:14

Haha ingen press Joel, ingen press ;)

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2011-04-29 08:37:42

jodå, mycket press tycker jag.

Postat av: Syrran

Publicerad 2011-04-30 05:59:44

Väldig bra hand!! Han är som gjord för att bli pappa. Jag är mycket men ingen moster än, Joel kom igen!!! Men känn absolut ingen press;) Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Nybliven tvåbarnsmamma. Göteborgare från dalarna. Visual Merchandiser. Inredning. Foto. Mode. Mat. Familj. Livsglädje. Lycka. Sorg. onlyaccordingtome

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela